Умови обміну та повернення товарів
Інтернет-магазин "4SMART " здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» (Статті 9) – обмін та повернення товару можливе протягом перших 14 днів з моменту купівлі, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.
Повернення або обмін товару можливі при дотриманні наступних умов:
- Не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару (при наявності)
- З моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару в магазин компанії "4SMART" або в відділення НП або іншої курєрської служби доставки ). Перевірити дату відвантаження ви можете у менеджерів нашої компанії;
- Товар не був пошкоджений і має такий же зовнішній і технічний стан, як в момент продажу;
- Комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження;
- При поверненні товару доставка в компанію "4SMART" завжди здійснюється силами і за рахунок клієнта. Виняток становлять лише випадки при яких сама компанія "4SMART" ініціює повернення або обмін товару.
Правила повернення коштів:
- Повернення коштів здійснюється в разі, якщо пристрій втратив працездатність протягом гарантійного терміну, немає можливості провести його ремонт або заміну на аналогічний;
- Рішення про повернення коштів приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару;
- Компенсація грошових коштів за товар, що повертається проводиться тільки при дотриманні всіх вище перелічених умов;
- Повернення коштів не здійснюється на товари, які були у використанні не передбаченому виробником.
ВАЖЛИВО! При поверненні нового, але відкритого товару стягується комісія в розмірі до 17% від вартості товару, оскільки товар буде продаватися як відкритий (або б/в).
Процедура повернення:
Для прискорення виконання процедури повернення, відправте на Viber + 380934160774:
- Опис причини повернення або обміну;
- Прикладіть фотографії браку або пошкодження аксесуара (щоб було видно місце пошкодження);
- Вкажіть номер телефону та ПІБ, на який оформлялося замовлення і номер самого замовлення;
- Чекайте інформацію від менеджера.