Умови обміну та повернення товарів

Інтернет-магазин "4SMART " здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно із Законом «Про захист прав споживачів».

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів» (Статті 9) – обмін та повернення товару можливе протягом перших 14 днів з моменту купівлі, за умови виконання всіх норм передбачених Законом.

 

Повернення або обмін товару можливі при дотриманні наступних умов:

  1. Не було пошкоджено пломби, які встановлюються ззовні упаковки товару (при наявності)
  2. З моменту відвантаження товару з нашого складу не пройшло 14 днів (14 днів обчислюються з моменту списання відвантажувальної накладної до моменту повернення товару в магазин компанії "4SMART" або в відділення НП або іншої курєрської служби доставки ). Перевірити дату відвантаження ви можете у менеджерів нашої компанії;
  3. Товар не був пошкоджений і має такий же зовнішній і технічний стан, як в момент продажу;
  4. Комплектність товару відповідає комплектності на момент відвантаження;
  5. При поверненні товару доставка в компанію "4SMART" завжди здійснюється силами і за рахунок клієнта. Виняток становлять лише випадки при яких сама компанія "4SMART" ініціює повернення або обмін товару.

Правила повернення коштів:

  1. Повернення коштів здійснюється в разі, якщо пристрій втратив працездатність протягом гарантійного терміну, немає можливості провести його ремонт або заміну на аналогічний;
  2. Рішення про повернення коштів приймається протягом 1-7 днів з моменту прийому товару;
  3. Компенсація грошових коштів за товар, що повертається проводиться тільки при дотриманні всіх вище перелічених умов;
  4. Повернення коштів не здійснюється на товари, які були у використанні не передбаченому виробником.

ВАЖЛИВО! При поверненні нового, але відкритого товару стягується комісія в розмірі до 17% від вартості товару, оскільки товар буде продаватися як відкритий (або б/в).


Процедура повернення:

Для прискорення виконання процедури повернення, відправте на Viber + 380934160774:

  1. Опис причини повернення або обміну;
  2. Прикладіть фотографії браку або пошкодження аксесуара (щоб було видно місце пошкодження);
  3. Вкажіть номер телефону та ПІБ, на який оформлялося замовлення і номер самого замовлення;
  4. Чекайте інформацію від менеджера.