Гарантія на товари

Компанія "4SMART" зобов'язується здійснювати гарантійне обслуговування виробів (товарів/пристроїв), проданих покупцеві.

Відповідно до гарантійних зобов'язань, сервіс компанії "4SMART" зобов'язується прийняти та забезпечити діагностику товару який підлягає гарантійному обслуговуванню. Якщо за результатами діагностики буде встановлено, що товар несправний з вини виробника, "4SMART " зобов'язується забезпечити ремонт товару і його повернення клієнту (доставка у сервіс здійснюється за рахунок продавця, доставка клієнту здійснюється за рахунок клієнта, гарантія не покриває витрати на доставку) в працездатному стані. Якщо виявиться неремонтованим, "4SMART" зобов'язується замінити несправний товар на робочий. При відсутності на складі необхідного виробу - на аналогічний за параметрами або інший, з урахуванням різниці у вартості на момент заміни.


Порушення умов гарантії

"4SMART" не несе гарантійних зобов'язань і не робить безкоштовне сервісне обслуговування виробу (товару/пристрою) в наступних випадках:

  1. наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути витлумачені, як сліди механічного пошкодження (включаючи ті, які очевидно не могли спричинити появу несправності);
  2. наявність слідів впливу рідини на пристрій, окислення елементів, несанкціонованого втручання, життєдіяльності комах всередині пристрою;
  3. наявність пошкоджень виробу в наслідок термічного пошкодження;
  4. відсутність окремих компонентів, деталей, елементів кріплення, які є невід'ємними частинами пристрою;
  5. відсутність або пошкодження на виробі маркувань (назва моделі, серійного номера, гарантійних стікерів, номера партії т.д.);
  6. пошкодження, викликане стихією (дощ, сніг, блискавка, пожежа і т.д.), побутовими факторами (підвищена вологість, запиленість, агресивне навколишнє середовище і т.д.);
  7. порушень правил транспортування, завантаження/розвантаження і встановлення виробу;
  8. проби ремонту або розбірки виробів самостійно або третіми особами;
  9. несанкціонованої модифікації;
  10. пошкоджень, викликаних використанням нестандартних (неоригінальних) запчастин і/або витратних матеріалів, засобів для чищення;
  11. наявність подряпин, відколів, вм'ятин на корпусах виробів, які можуть бути визначені як сліди механічного пошкодження.